21.11.2017

Inimene saab parema une jaoks palju ära teha

Uni ei ole pelgalt üks ööpäeva osa – selle kvaliteeti muutes saab parandada inimese üldist tervist. Korraliku ööune nimel tuleks aga vaeva näha hoopis päeval.

Unenõustaja ja -tehnik Kene Vernik tõi välja, et nädalavahetusel ei tohiks magada enam kui tund või poolteist tavapärasest kauem, sest muidu läheb unerütm paigast ära. Vernik rõhutas, et magada tuleks täiesti pimedas ruumis. Samas on päevasel ajal tegutsedes oluline just päevavalgusega kokku puutuda, sest see hoiab inimese erksana.

Tutvu Postimehe artikliga siin.

25.05.2022

Vastuvõttu alustab Meeri Kompus

Meie meeskonnaga on liitunud logopeed Meeri Kompus, kes tegeleb hääle- või neelamishäirete, kõnevoolavuse probleemide, haiguse tagajärjel tekkinud kõnepuude või müofunktsionaalsetest häiretest tingitud hääldusprobleemidega.
Loe edasi
23.05.2022

Eesti Töötukassa koostööpartner

Oleme alates 19.05.2022 Eesti Töötukassa tööalase rehabilitatsiooni teenuse osutamise koostööpartner Tallinnas. Sotsiaalkindlustusameti tegevusluba nr. SRT000211
Loe edasi
12.05.2022

Vastuvõttu alustab Lagle Reinup

Meie meeskonnaga ühineb psühholoog Lagle Reinup, kes töötab igapäevaselt laste, noorukite ja täiskasvanutega, pakkudes nii individuaalset teraapiat kui perenõustamist.
Loe edasi
02.03.2022

Ootame enda tiimi psühhoterapeuti, füsioterapeuti, psühholoogi ja tegevusterapeuti

Oled meie tiimi oodatud, kui Sind sütitab võimalus kujundada edulugu arenevas meditsiinivaldkonnas ja omad tahet panustada inimeste tervise edendamisele ning heaolu parandamisele.
Loe edasi