19.12.2019

Nutiseade võtab une!

Hiljutise uuringu järgi kannatavad miljonid eurooplased unehäirete all, mille peamine põhjus on nutitelefonide kasutamine õhtul. Hea Une Keskuse  ülemõe ja unenõustaja Jekaterina Ivanova sõnul muudab ekraani sinine valgus inimese bioloogilist rütmi, mille tulemusena uinutakse hiljem.

Hea une saavutamiseks soovitab ekspert lõpetada vähemalt tund enne voodisse minekut ergutava toimega tegevused ja luua kindel magamamineku rutiin. Loe lähemalt SIIT.

13.02.2020

Rahvusvaheline unepäev

13. märtsil tähistame koos ülejäänud maailmaga rahvusvahelist unepäeva! Tule osale ühel toredal sündmusel, kus võtame teemaks une ja stressi.
Loe edasi
16.01.2020

Psühholoog selgitab: kuidas tekivad halvad harjumused ja miks on neist raske lahti saada?

Meil kõigil on nii häid kui halbu harjumusi. Uue aasta saabudes annavad paljud meist endale lubadusi, et oma halbadest harjumustest vabaneda.
Loe edasi
03.12.2019

Mis on uneapnoe ja kuidas seda ravida?

Uneapnoe näol on tegemist magamise ajal aset leidva hingamiskatkestusega. Haiguse ladinakeelne nimi apnoe obstructiva viitab hingamatusele ja uneapnoed iseloomustabki peamiselt just une ajal tekkiv hingamiskatkestus.
Loe edasi
10.10.2019

Ülemaailmne vaimse tervise päev

Täna, 10. oktoobril on ülemaailmne vaimse tervise päev, mille eesmärgiks on inimeste teavitamine vaimse tervise olemusest ja selle säilitamise võimalustest.
Loe edasi